Full rulle

Bra tag sen jag bloggade nu. Men har haft en stress nivå som varit högre än någonsin ungefär... Men snart är det semester för oss alla i familjen så jag hoppas på en förbättring då. 
Idag ska vi på Robban och kika sen till Sikahamn på hamn marknaden. Ska nog joina svärpära dit då Peppe tagit på sig att jobba hos Nisse idag. Ikväll äre grillning med goda vänners sällskap så innan dess hoppas jag han är hemma. 

Lillkillen i magen har slutat sova. Han sparkar och lever rövare där inne som aldrig förr. Men bättre det än tvärtom. 
Har lågt blodvärde fortfarande vilket gör att jag fortfarande är så sjukligt trött hela tiden. Men ska nog bli nån ordning på det snart också. 

Agnes är lite snorig, så ni som har tänkt er hit imorn på barnkalaset har det i åtanke om ni är rädd för nå smitta! 

Nä. Nu ska jag ta och göra oss i ordning för dagen annars blir jag kvar här i soffan hela dan...

/SQ

Kommentarer
Postat av: frida

Va mysigt att vara gravid igen :) Är de en liten kille? ;)



kramar

2011-06-18 @ 10:14:09
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0