Till veckan...

Sitter ute i solen, tycker faktiskt att det är riktigt skönt att det blåser idag. Det blir nästan outhärdligt annars. Iallafall för mig som känner sig lite grann som en tjock strandad knubbsäl i 25 graders värme. 

Agnes sover i vagnen, Peppe sover fortfarande och jag funderar på om jag ska göra nån nytta eller fortsätta sitta här på min filt och mysa. 

Till veckan så ska jag in till stan och shoppa lite, se om man hittar nåt kul att ha på sig nästa helg när det är Gumboda Hed. Sen blir det lite mer ärenden när vi lix är i stan. Ska även till Skeppsvik på räkfrossa med svärpära. Det blir himla trevligt. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas vi ses nått borta på Gumboda :)

2011-07-04 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0