Sommar café

Idag har vi varit på sommar café i Ulters. Rickard&Malin hade det ansvaret idag. Vi stod inte med på listan i år och det känns faktiskt rätt skönt... Agnes badade i sjön med stor barna en stund innan jag bestämde att hon inte fick bada mer när hon blev så kall och det blev grin och protester. Men fort gick det över och vi åkte hemåt för att grilla och göra lillan klar för natten. I det stora hela en bra dag allså. 
Ikväll blir det lugnt, har lite papper som ska göras inför imorn. Då ska jag och Mozart en snabbis in till stan. Rätt pressat schema imorn men lite shopping ska vi nog hinna med iallafall. Sen åker vi till Skeppsvik med svärpäronen på räkfrossa/buffé. Blir garanterat en trevlig dag det med. 

Jag tror jag måste ställa påminnelse på mobilen för att komma ihåg att ta mina järntabletter. Blodvärdet låg ju fortfarande lika lågt trots att jag druckit den där avskyvärda blutsaften... Men barnmorskan tog ett blodprov för att kolla hur järn förrådet låg i kroppen. Låg det bra så var det ju inte nån större fara att ha lågt. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad gott det lät med räkfrossa!

2011-07-06 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0