Fel tid på sovning

När jag skrev tidigare idag att Agnes sov ute i vagnen så gjorde hon inte det. Hon ville absolut inte somna, jag tog till o me henne ut på en biltur då hon brukar ha lätt för o somna där, men icket... Så vi har busat ute i solen till dess att klockan närmade sig 15. Då däckade Agnes i soffan och jag gjorde några försök att väcka henne utan resultat. Så får se när hon vill somna ikväll när hon sovit över en timme nu på em... 

Imorn är det tänkt att jag ska till barnmorskan men hon ville ändra tiden så hon skulle höra av sig imorn bitti om hur det blir. Känner väl att jag inte har några större besvär så skulle nog kunna tänka mig att vänta nån vecka till. Men lite intressant hade det iof varit att få veta hur blodvärdet ligger. Känner mig ju så fruktansvärt trött hela tiden, så det kanske är så att jag kan skylla på det eller så är det bara vanlig lathet... 
Lillkillen har kommit in i en lugnare period nu iallafall. Sparkar inte alls speciellt mycket. Men det är rätt skönt då man inte behöver ligga och vänta på att han ska lugna ner sig i 2 timmar på kvällen innan det går att somna...! 


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0