JULEN I BILDER

Ja här kommer lite bilder från julen. Fattar dock inte varför jag har dragit med mig kameran hela julhelgen om jag inte ens kunde ta mig för för att ta nå kort också. Trist, men nån enstaka bild blev tagen iallafall...

JULAFTON

En nybadad Agnes som sitter med pappa och myser framför brasan på julaftonsmorgonen.

Agnes fick ha en röd klänning och två toffsar i håret dagen till ära. 

Men lillan va inte speciellt intresserad av paketen i år heller. Pappan och mamman fick öppna...


Julbord hos Peppes morbror i Bäck.

Agnes hade ju 40 graders feber så det enda hon fick i sig den dagen va glass... Syns på kinderna.
JULDAGEN


Dagen spenderades i Gullis. 

Alltid lika snygga. Hanna, Ida och Oskar.
Annandagen


Den här dagen va vi på lunch/middag hos Mats päron. Låtsas farmor&farfar till mig.

Ni skulle se Oskars mängd han har på tallriken vid varje mål... Inte lite mat direkt. Ändå så är han en spetarm.
27/12-2010

Måndagen va vi hos syster i Skellefteå. Agnes ger sin kära gudfar alla apelsiner hon kan hitta. 

Tilda va enormt sugen på att öppna paket. Det va iof Oskar också. Dock ingen bild på det. 

Bror min.


Jaa det va våran jul lite kort. Inte hade jag en endaste liten bild på mig själv. Hade ju en röd fin klänning på mig under jul, dock samma som förra året... Men när ska man annars få använda den?!
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0