Samtal från dagis

Dom ringde från dagis imorse och ville att jag skulle hämta Agnes. Deras feber termometer hade gått sönder men dom tyckte hon såg så blank ut i ögonen och sen hade hon inte orkat vara med varken inne eller när dom va ute. Hon va sig inte lik. Så eftersom jag va i stan så ringde jag till svärfar som skulle hämta henne vid 11. Blev bra i slutändan. 
Mötet gick hyffsat. Blev minus en dag i veckan. Imorn får Peppe vabba då jag bla. har sjukgymnasten på Kvinnokliniken för mitt bäcken igen. 
Agnes har ingen feber men är snorig och lite hostig. Så blir bra för henne me helg redan imorgon. 

Jag ska ta och sätta igång en tvätt maskin och sen torka lite golv om jag fortfarande har lika mycket energi som jag har nu. Gäller att passa på! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tjohejsan

KK och bäcken...

Är du gravid??

Men så kul isf :)

Grattis



Ja och var det inte så så är det min hjärna som inte kopplar ;)



TJingeling

M

2011-04-28 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0