För mycket i min lilla lilla hjärna

Jag är så fruktansvärt bekymrad idag. Mycket i min lilla lilla hjärna. Den nästan kokar.
Hade tänkt kolla tapeter idag men det sket sig. Skulle få tag på flera myndigheter via telefon, det sket sig när ingen svarade. Jag skulle handla, men kom på när jag kom hem att jag glömt hälften, så ja, det sket sig också. 
Men nu kan inget gå fel i min planeringar ikväll, just för att jag inte har några. Det får bli som det blir. 

Nu ska jag busa me lill skrållan innan det är läggdags för henne och dags för mig att göra lite läxa. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hejsan

Lika bra att skita i planering. Det är bara så...

Har insett att ju mer jag planerar och det skiter sig desto sämre mår jag :(



Hur söt är inte er lilla skrutt :)

Så himlade gullig påskkärring, och jag som kom på mig med att glömma bort att göra barnen till påskkärringar....

Nya tag nästa år :)



Tjingeling

2011-04-26 @ 21:16:15
URL: http://optimistkonsulten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0