Bilder på hjärtat

Underbart väder idag. Dock så kommer alla skit djur fram. Typ getingar, spindlar, jaa insekter för huve taget. Hatar dom. Agnes sover skönt i vagnen och jag gör lite som igår. Sitter och ser provocerande ut när dom andra jobbar med veden. Men jag gillar det. Dock så har jag lite mer o göra idag men bara gjort hälften än men dagen är ju inte slut än. 

Tänkte slänga in nån bild på skruttan, bla. på när hon va en liten påsk kärring. 

Min lilla påsk kärring. <3

Agnes&Linn på väg till Blåkulla. 


Agnes är på språng. 


Agnes&Frasse.



Nu ska jag återgå till att glo på ved som faller ner i säcken och sen in och fortsätta med tvätten. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida

Så söt liten påskkärring! <3

2011-04-26 @ 08:32:49
URL: http://mammasnoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0