20 grader?

Kommer det bli 20 grader varmt idag? Hur som haver tror jag att det blir varmt, tillräckligt för att man ska kunna sitta ute och låta Agnes springa runt. Jag har så ont i kropp&knopp så tror inte jag kan joina henne och springa... 

Jag tycker den här helgen känns för lång. Har som inget att syssla med. Då syftar jag på nåt kul, för det andra finns ju alltid o göra här hemma... Ska käka påskmiddag med svärpära, men helt bestämt vilken dag är det inte. Ska fara till Skelet och hälsa på och hämta sängen till Agnes. Men då måste jag köra släp och det gillar jag inte. 
Jag tror när det är måndag kväll att jag ändå kommer känna att jag vill ha fler helg dagar, annat vore väl konstigt. 

Nu måste jag snart duka fram nån frukost hur gärna jag än bara vill dö i soffan nån timme...

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0