Viktuppgång

Jag är brydd över att jag ha gått upp i vikt. Blivit lite mycket av det goda på sistone. Jag måste inom en snar framtid gå ner dom kilona igen... Vet dock inte när, kanske i augusti.
Igår va vi i Gullis o hälsade på. Sen grillade vi me Calle&Elina. Så det blev som en heldag borta. Agnes va helt slut igår kväll. Vi har ju börjat med 5 minuters metoden nu på henne. Blir lite gall skrik ett tag innan hon somnar men sen sover hon. 

Jag ska bli bättre på bloggningen... Men kanske blir när det blir sämre väder... Läser inga bloggar heller så jag ha lite att ta igen sen. Men det är väl bara nyttigt att det inte blir så mycket internet användning under sommarperioden. För er som skickar sms till mig så får ni inget svar. Jag har nämligen ingen laddare till mobilen. Måste in till stan och införskaffa en.
/SQ

Kommentarer
Postat av: ida

sussi!!! du ska inte gå ner dom! du ska äta normalt, annars kommer du måste komma in igen!!!

2010-07-19 @ 14:16:42
Postat av: Sofia

Håller med. Gå inte ner dom kilona, du var så otroligt fin i lördags :)

2010-07-19 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0