Könsbyte

Jag såg på Efter tio med Malou imorse. hon hade besök av en 16 årig kille/tjej... Ursprungligen så var hon en hon, men ville bli kille. Hon hade känt ända sen hon var 4 år att det var fel att vara tjej eftersom hon kände sig som en kille. Jag såg inte att det va en tjej, jag trodde verkligen att det va en kille jag satt och såg på... Hennes mamma tyckte att det va helt ok och att ett könsbyte var det rätta. Nu är jag livrädd att Agnes ska komma och säga "mamma, jag vill bli kille". Vadå, vad svarar man på det? "Jaa lilla gumman, det är ok, vi kan göra om dej till kille". Vadå, då får jag en son istället för en dotter. Nä jag fattar inte. Skulle säkert resonera annars om jag va i den situationen som den mamman va i... Nä, hoppas Agnes uppskattar att vara tjej. 
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0