Klippning och massage

Jag har klippt snelugg och varit på massage idag. En mini Sussi dag kan man tycka. Malin o Axel va som små änglar som kunde passa Agnes så jag fick fara på massagen eftersom Peppe skulle på fest ikväll! Det tackar vi för! Men nu är klockan snart 01 och jag är långt ifrån trött. Peppe är inte hemma än heller. Katten kommer inte in och Agnes sover oroligt. Så jag förväntar mig att hon kommer vakna snart så lite onödigt känns det att gå och lägga sig än... Lika bra o va vaken ett tag till.
Imorn va jag sugen på att fara till stan, men vägrar fara in med Agnes. Brukar ha fullt sjå me mig själv när jag är på stan. Sen gissar jag på att det är en hel del folk så att kryssa mellan alla inne på affärerna känns inte speciellt lockande... Än mindre stå i kö med en skrikandes Agnes. Men får se när Pepps vaknar imorn om han kan tänka sig att vara me henne eller om han ska lägga golv imorn. Annars vet jag inte riktigt vad morgondagens planer är... Göra förrätten till nyår är planerat in iallafall.
Hämtade ut Mollipect till Agnes idag. Hon hostar så hon kräks på nätterna. Men nu hoppas jag det här kommer hjälpa lite iallafall...
Nä. Nörda mig ett tag till till det att lillan kanske vaknar.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0