Galen dag

Natten som va var ingen höjdare om jag får säga det själv. När jag väl somnat så vaknar Agnes och är så snorig att hon inte kan somna om. Näs spray, näsfridan o 3 timmar senare sover hon på mig i soffan halvsittandes. Stackars lillan. Sen var det lucia tåg på dagis. Blev alldeles tårögd när Agnes satt där fram i frökens knä och gjorde rörelserna till "I ett hus i skogens slut". Underbart mysigt. Sen blev det stan och sen hem och hämta lillan igen. Hon har skrikit hysteriskt sen efter middagen. Spelar ingen roll om jag bär henne eller sjunger eller busar, hon skriker. Skriker, skriker o skriker. Fattar inte vad som är fel. Hoppas på att det snart lugnar sig. Hon behöver sin sömn.
Jag känner mej helt slut ikväll. Inte trött, bara slut. Tycker lite synd om Peppe också som får jobba och inte sova hemma ikväll heller... Han blev påkörd idag i sidan av en gaffeltruck. Himla tur att det gick bra.
Nä. Över å ut.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0