Det blir inte alltid som planerat

Jag har ont. Extremt ont. Jag har haft ont av uvi tidigare, men den här gången slår alla med hästlängder. Pencillin över jul känns kul. Fast det spelar ingen roll egentligen. Jag har noll julkänsla. Har väntat och väntat på att den ska infinna sig snart men den kommer inte. Känns trist. Jätte trist faktiskt. Jag hoppas att Agnes kommer tycka om julen iallafall. Om inte annat julklapps papperet.
Det har varit en stressig dag idag. Jag hade planerat min dag på minuten för att hinna allt. Men ett bortglömt möte och en singel olycka längs E4an me nå konstiga polacker i gjorde att det sprack. Min planering funkade inte. Så ja, jag håller på att stressa ihjäl mig nu och jag sa för 3 månader sen att jag absolut skulle vara ute i god tid med allt för att slippa det. Men men, julen kommer ändå.
Men allt har inte varit kasst idag. Har hittat några klappar. Det är en början. Agnes har varit på strålande humör ikväll och pussat o kramats så gott som hela tiden. Peppe har varit och köpt pellets så nu behöver vi inte fundera på det över jul/nyår. Jag fick mig en ny bekant på trafik olyckan som va rätt oväntad. Så ja, nu är det bara sömnen som borde infinna sig. Men den lär jag nog få vänta ett tag till på så ska köra igång en tvättmaskin tror jag.
/SQ

Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumman

Ja alltså Nellie har för lite antikroppar för att kroppen ska stå emot infektioner. Problemet är att hon har låga nivåer av allt vilket tydligen är lite av en riskzon. Nu avvaktar dom och ser hur mycket hon är sjuk och om de ev behöver tas mer prover. Ja de är en djungel!

Kram

2010-12-22 @ 08:10:14
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0