Heldag i Gullis

Agnes sover för natten nu. När vi va i Gullis idag så sov hon ute i vagnen i tre timmar. Galet länge. Träffat Sofia idag som jag fick spöa i 500 men förlorade dock mot Maria... Ren tur hade hon... Det märks att det mest bara är mamma och pappa som duger för lillan nu. Hon skriker i högan sky om det är nån som håller i henne som hon inte riktigt känner igen. Kan allså bli svårt med barnpassning framöver... Men det är ju tur vi duger iallafall, jobbigt hade det varit annars.
Imorn ska jag ringa på Bäckströms och höra hur mycket han tar för att laga en dator. Både jag och Peppe måste deklarera den här månaden så en fungerande dator hade underlättat en hel del. En sak är då säker, det är betydligt svårare att deklarera när man har en jordbruksfastighet än bara en lägenhet...
Annars ska jag gå ut med Maddes lill valp imorn, vi sa idag att jag får bli gudmor till den lille. Haha...
Nä, nu ska jag återgå till ytterligare ett avsnitt av Tre Kronor innan det blir sängen och nå korsords lösningar...

Nattinatti.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0