Sova, pannkaka o barnvakt

Det har varit en bra dag idag. Sov länge imorse, åt tunnpannkaka till lunch och varit barnvakt till sötaste Leon.
Ikväll så har jag haft en del förvärkar som inte alls har varit sköna, men dom har varit så få så jag överlever nog den här kvällen också.
Jag och Leon har busat på gräsmattan och gungat i gungställningen. Kollat på kalvarna och kissemiss. Och sovit. Leon ville sitta i mitt knä, och vips så har han somnat där. Det va otroligt mysigt. Tack Sabina för lånet av din son, måste göras om tycker jag!


Nä, nu ska jag lägga mig i soffan med en varm riskudde och få magen att slappna av en gnutta.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du, det är inga problem alls! Skönt att det gick bra iallfall (:

2009-05-19 @ 22:17:32
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du, det är inga problem alls! Skönt att det gick bra (:

2009-05-19 @ 22:17:38
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0