Ont, IGEN

Jag har fått ont i halsen igen. Känns riktigt surt att behöva bli förkyld igen när jag nyss blivit frisk. Men den här gången ska jag försöka ignorera att jag är förkyld och bara köra på, sist låg jag och kurerade mig i soffan och tyckte synd om mig själv. Men inte gick det fortare att bli frisk för det inte...

Vi ska snart iväg och väga Agnes. Alltid lika spännande! Gav henne lite ersättning igår kväll och hon tyckte det va mums.
Barnläkaren ringde idag och berättade att Agnes hade blod i urinen. Jag kände riktigt hur kall jag blev i hela kroppen när hon sa det och att hon ville att hon skulle lämna ett till urinprov. Försöker intala mig själv att det nog inte är något men ändå finns den där tanken i bakhuvudet att det kan vara något med min lilla tös...
Hon har då varit på väldigt bra humör idag! Skrattat och inte alls varit så skrikig som hon va igår. Känns så underbart när man får ett leende av henne.

Ikväll skulle jag vilja fara och fiska. Får hoppas på att det inte börjar regna...

Btw så är ni väldigt dåliga på o kommentera igen. Det är ju faktiskt så roligt när man loggar in och ser att det är någon som har skrivit!

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

va bra att hon gillade ersättningen!

och hoppas att det inte är något allvarligt det där med urinen.. så, nu har du fått en kommentar! :*

2009-07-27 @ 14:54:41
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har oxå funderat på ersättning, mest för att man blir lite mer fri & kanske tillåme kan ta en promenad ensam nån gång i veckan. ^^

Men lyssna på dej själv & skit i bvc, känns det rätt med ersättning så kör på det! Huvudsaken är ju att Agnes blir mätt =)

2009-07-27 @ 15:44:07
URL: http://linusidah.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Klokt Sussi! Det viktigaste är inte vad Agnes äter utan att ni mår bra båda två. Du har ju faktiskt ammat i en och en halv månad och det är inte fy skam!

Lycka till med mat och urinprov.

2009-07-27 @ 16:26:58
Postat av: Anna-Karin

Hör av dig när du vet om urinen.....en del bebisar kan få "mens" när de nyfödda pga hormoner....har inte all fakta, men det är ju tur att de tar prover.......



DU är en TOPPEN mamma - glöm aldrig det!

2009-07-27 @ 16:39:02
Postat av: frida

De har inte funkat att kommentera då din blogg hade nån knäpp :)

Skit i vad alla tycker gör som de känns bäst för dej de är du och Agnes som ska må bra!

Hoppas de inte är något med urinen nu, håller tummarna!



Kramar

2009-07-28 @ 11:06:15
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0