Money, money...

Det är så drygt så här några dagar innan man får lön. Jag hatar att ha lite pengar. Tänk va skönt om man va helt oberoende av pengar. Dom bara alltid fanns där på kontot. Typ som en dag som denna så jag ska till stan och hade tänkt passa på att storhandla på Obs när man ändå är i stan. Men det blir nog ingen större shopping idag...
Jobbade igår, 11h. Kände mig rätt sliten när jag kom hem, så det blev varken blogg skrivning eller nåt annat. Bara kudden.
Shit va det snöar. Det är inte, inte, inte roligt att köra i det här vädret. Men jag tackar väder gudarna att det inte är -20C längre.
Nä nu måste jag gå och pudra näsan och borsta igenom skatboet.


Puss&Hej

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0