Tapet problem

Hade ju som sagt var besök av Fia och Petter, synd att det är så länge mellan gångerna. Skellefte är ändå inte på andra sidan jordklotet men ack så mycket åt fel håll...

Effektiv har jag varit med städ, läxor och badning av barn. Torka golv skiter jag i, får bli en annan dag. 

Nåt jag är rätt bekymrad över är Agnes tapeter. Tapeter som inte ens är valda än... Jag söker och söker och söker, men finner icket. Hur svårt kan det vara?! Lite rött/rosa/vitt i. Men jag fortsätter kolla... Men önskar inget hellre nu än att allt det där kan ordnas av sig själv så jag får börja inreda. Det däremot känns jätte kul. Speciellt när jag har typ så gott som allt jag behöver dit nu. 

Ikväll blir det Bröllops fotografen sen sängen så man orkar med morgondagen. Då blir det dagis för lillan och stan för mig.
Natti! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

tack gumman, lika trevligt som alltid att träffa er :) och skelleftebesöket får du ta nångång när du har vägarna förbi :)

2011-03-13 @ 22:40:45
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0