Räcker energin?

Varit en halv tung dag idag. Lite kan ju bero på den extremt lilla sömn som jag fick inatt. Men nu känner jag mig varken trött eller hängig. Jag ska ut på en promenad snart, bara lillan bestämmer sig för att somna. Sen göra lite läxa, som egentligen inte är så lite utan tvärtom... Och får jag lite mer energi över kanske pröva min nya pensel och se om det går bättre att måla Agnes möbler med den. Men måste försöka komma i säng i tid ikväll, måste måste måste... 

Fick en super charmig bild på lillan ikväll efter badet. Men aa... Den dagen jag kan komma på hur jag ska få in bilder på den här datorn kanske jag lägger upp den. 

Nä, bäst att aktivera sig annars blir jag fast framför den här dumburken. 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0