Måndag kväll

Jag känner mej lite sliten ikväll, som många andra kvällar när jag tänker efter... Agnes har som inte haft nån feber idag men inte sett helt pigg ut ändå. Imorn ska vi besikta bilen och om hon är feberfri får hon följa me mej på Vågen. Förhoppningsvis så sover hon till o från stan. Men det är så frustrerande när hon inte kan käka, då blir hon bara ännu mer grinig och sen behöver hon ju allt hon kan få i sig. Så ikväll gick det verkligen inte få i henne nån gröt. Vägrade i sten. 

Peppe kommer inte hem ikväll. Men förhoppningsvis kommer han hem imorn kväll. Jag borde egentligen gå och fylla på pellets medan jag kommer ihåg det. Så himla jobbigt om det skulle slockna... 

Btw så förstår jag mej inte på att kunna lägga upp bilder längre. När jag ska komma in på mina bilder så måste jag ha lösen, bua lösen allså, men kommer ändå inte in... Himla skumt. Å trist om jag aldrig kan lägga ut nån bild...


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0