Grattis!

GRATTIS LIAM PÅ 3 ÅRSDAGEN! Agnes skickade ett video mess till han där hon sa grattis, sen får vi fara dit till helgen och fira storkillen. 

Peppe o Agnes har som sagt varit lediga idag, dom har haft en riiiiktig slappar dag. Hon har sovit i 3,5 timme efter lunchen, och kan ändå somna nu ikväll. Otroligt. Men hon är inte riktigt lika pigg som tidigare men jag tycker hon har fått lite bättre aptit sista dagarna, hoppas det håller i sig. 

Jag är "ledig" imorn, har möte i stan kl 13. Sen har jag äntligen fått tummen ur och fått mig en tid på vårdcentralen för att se om det går göra nåt åt min huvudvärk och mina bihålor. Men det är ju bara höger sida som gör ont, men nu har jag haft det så här i 2 veckor, orkar inte längre. 

Jag o Peppe ska se 112 Poliser på TV4+, det är riktigt bra faktiskt. Ska fortsätta måla Agnes möbler ikväll också. Små små steg framåt... Bättre än inga alls!! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0