Från morgon till kväll...!

Jag har haft full rulle hela dagen. Började med Vågen och sen iväg ut på Ersboda en sväng. Till Robban o göra lite ärenden och hämta Edith. Hem och börja på med 3 rätters middagen. Till Robban igen då jag glömt hälften av det jag skulle handla. Till Ånäset för att tända ljus på graven. Hem och fortsätta med maten. Men blev en oerhört lyckad middags bjudning med Peppes farmor och hans föräldrar. Tack Sofia för vin tipsen! 

Ringde från Bvc idag och sa att Agnes måste börja äta barn vitamin tabletter och dricka/äta närings drycker. Så förhoppningsvis så blir det enkelt att få i henne det men man vet aldrig... Ska fixa det på måndag för idag har tiden verkligen inte funnits för att kolla upp sånt.

Imorn är det middag med Legde borna och Tegströms familj. Blir himla trevligt. 3 rätters middag då också, gör inget annat än o äter i helgen. Så imorn blir det att fixa lite förrätt och dylikt. 

MEN, nu ska jag dö i soffan till det att Peppe väcker mig o säger att det nog är bättre om jag går upp o lägger mig om jag ska sova. 


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0