Diagnosen blev...

Bihåleinflammation. Men eftersom jag ätit pencillin just för visdoms tanden så blev det inget sånt. Skulle köra kortison nässpray i några dagar och går det inte över på det så tar dom en nål in i näsan och in i båhålan och spolar. NEJ tack, sa jag snällt men bestämt... Ingen kör upp en nål i min näsa, det måste ju bara vara en fruktansvärd smärta. Huvvaligen. Jag får fortsätta stå ut helt enkelt. 

Måste måste städa. Men varför blir det alltid att jag fastnar här dom gångerna...? Ska hämta lillan om knappt 2 timmar så det skulle ju underlätta min em. om jag började göra lite nytta snart. 

Har gjort en del samtal idag. Känns bra med dom flesta jag gjort men finns ju dom som så gott som aldrig går att få tag i också. Får försöka igen imorn me dom. Men ett glatt besked fick jag idag iallafall! Finns ju en del kvar men det är en början! 

Nä, akta er nu era dammhundar, nu kommer jag.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida

Spraya som en galning så du slipper spola, de är de äckligaste som finns. Jag åker alltid på bihåleinflammation när jag blir förkyld och fick spola en gång, aldrig mer säger jag bara!



Bilder på bästa Anges önskas :)



Kramar

2011-04-01 @ 14:56:09
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0