Ballar av Stål

Haha jag tycker så himla synd om dom som blir utsatta för både det ena och det andra i "Ballar av Stål". Men himla kul äre...! 

Jag är nervös inför imorn. För bilbes. Är nån lampa som jag skulle måsta byta men det har jag helt glömt bort. Tänk om jag får körförbud för det?! Får gå hem från Ånäset, med Agnes på axlarna. Vilken syn. Peppe tyckte jag skulle våldgästa en stackare på Petterssons innan jag åker på besiktningen, men det vågar jag faktiskt inte göra. Finns vissa gränser för hur dryg jag kan vara, faktiskt... 

Jag fick träffa Malin (Mozart) idag. Himla kul! Sen det jag fick se va ju inte heller helt fel! <3

Hoppas Agnes får sova inatt och att det inte blir nån fler febertopp. Lill <3 behöver sin sömn! 


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0