En trist lista på 2010

2010

Årets happening
Haha, måste ju bara va att Agnes lärt sig räkna till 10. 

Årets projekt
Kommer nog bli samma varje år. Att hjälpa och uppfostra Agnes till en självständig och klok liten tjej. 

Årets resa
Har ingen "sån" resa... Men att börja ha Agnes på dagis är ju bara det en resa! Lär sig så mycket! 

Årets hurra
Får nog gå till Rickard och Malin som fått en liten Axel. 

Årets person
Agnes. Helt klart. Hon förgyller mina dagar. 

Årets slit
Det är nog med mig själv. 

Årets plagg
Är absolut mina jeans leggings. Dock kommer det bli mindre använda nu i år tror jag. 

Årets bästa bok
"Att överleva" av Sofia Åkerman.

Årets köp
Alla grejer jag köpt till Agnes framtida rum.

Årets lycka
Måste nog skriva Agnes här också. Hon är och kommer alltid att vara mina års stora lycka.

Årets TV-stund
Greys på onsdagarna kl 21
Årets förändring
Att mamma har gått bort. Sen att folk nära en blir allvarligt sjuk gör att det blir en stor omställning. 
Årets film
Nä. Finns ingen i år som jag fastnat i riktigt... 

Önskningar inför 2011
Jag vill ha ett år med lite oro och motgångar. Med andra ord vill jag ha medvind. 

Nyårslöften inför 2011
Inte ge upp. Kämpa med stora bokstäver.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0