Trevlig kväll

Haft en trevlig kväll hos Mickan&Erik. Tack! Underbart hus har dom köpt också, en riktig dröm villa. Både jag och Peppe blev jätte sugna på att börja renovera här hemma, man får lite mer idéer och gnista när man kollat in andra lite. Agnes va en duktig tjej och höll ut ända till just efter tio när vi va hemma. Skrek några gånger men somnade sen gott. Hoppas hon inte vill stiga upp klockan sju imorn bara...
Jag och Peppe har sett/ser en riddar film på fyran nu. Dom som känner mig vet att jag avskyr sånna filmer, men den här va faktiskt bra. En riddares historia.
Nä. Imorn får vi besök och har fortfarande en hel drös med grejer som måste göras så nu är det godnatt.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0