Neuro

Trodde verkligen jag skulle vara trött ikväll eftersom jag varit det hela dagen, eller typ hela veckan, men icket...
Har spenderat min vecka inneliggandes på Neurologen. Har haft en hemskt elak infektion, som ursprungligen kommer från urinvägarna, som gjorde att jag tappade så gott som all känsel i höger sida. Så min första tanke va att jag hade fått en stroke eller nåt i måndags kväll, men som tur va så vare inte så allvarligt. Men har mått ruskigt dåligt. Haft dropp och ätit starkt pencillin hela veckan. Bästa kompis har varit kräk påsen. Så ja, lite synd tyckte jag om mig själv där i början av veckan... Va uppe o gick för första gången igår kväll, kände mig som bambi på hal is ungefär. Men sen har jag gått o gått i korridorerna på sjukhuset idag tills den värsta yrseln släppt. Fortfarande konstig i kroppen och lite yr men innan helgen är slut så borde jag vara mig själv igen.
Agnes blev super lycklig när jag kom hem! Har saknat min lilla prinsessa tok mycket i veckan juh! Man märker på bara några dagar hur mycket hon egentligen utvecklas. Blir så stolt så.
Peppe drog iväg med grabbarna ikväll. Hoppas på att han inte blir så sen hem så han ska sova bort hela morron dan... Imorn har jag massor av göra, men beror helt på hur pigg jag känner mig. Imorn kväll ska vi på middag hos Mickan&Erik. Hemskt att jag inte har sett huset deras än. Men tiden räcker fasen inte till till nånting längre. Men imorn ska jag inspektera.
Nä. Nu ska jag se om jag hittar mig ett par vinterskor på nätet... Kan ju vara lättare sagt än gjort.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad skönt att du fått komma hem! Hade tänkt komma förbi idag, men jag vaknade seeeent. Och du kanske redan var hemma då :P Nåja, fint att du mår bättre babe! Puss<3

2011-01-07 @ 23:47:18
URL: http://bestsundaydress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0