Lite sömn men ack så mysigt

Somnade vid 4 nångång... Satt framför datorn och kollade in nya bloggar och sen fick jag för mig att jag ville vinna något så då sökte jag upp några tävlingar också. Som kanske märks på tidigare inlägg... Däremot är jag totalt okunnig när det gäller att länka till nån, vet att Sofia har lärt mig en gång i tiden men nu är det som bortblåst. Får kolla mer...
Jag och lillan klev upp vid 07. Sen har vi haft en mys morron. Så underbart att vara hemma igen, har saknat det här. Trots lite sömn. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, beror lite på hur länge Peppe har tänkt sova. Men ut en sväng ska vi då. Åka lite pulka och gå och hälsa på farmor&farfar en sväng kanske.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0