Körbar

NU! Nu är min super bil körbar igen, tack vare Peter. Så imorn blire stan, sen om det blir med eller utan Agnes återstår att se imorn bitti. Hon hade lite lite feber i em. men hoppas på att hon är helt feberfri imorn.
Annars så har Jenny, Liam, Malin o lille Axel varit här idag. Skönt me lite sällskap då man är fast uti bushen. Ett 20 tal renar passerade köksfönstret idag också, då känns det verkligen som om jag bor mitt ute i skogen. But I like it.

Jag skulle ha målat klart i Agnes rum men tiden finns inte. Ikväll har jag bara varit som en döing. Inte gjort mycket nytta alls. Men det ska det bli ändring på!

Är, hör o häpna, sugen på utgång på fredag. Kommer knappt ihåg när jag drack senast, men får se hur jag kommer göra. Är ju faktiskt bara måndag än... Har lite svårt för att planera så långt i förväg...

Nä. Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Nina

Åå se kul de hadd vari om vi sågs ute nångång :)

2011-01-18 @ 21:22:55
Postat av: Nina

Åå se kul he hadd vari om vi sågs ute nångång framöver :)

2011-01-18 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0