Julen ute!

Jag är sjukligt trött. Agnes sover ute i vagnen. Peppe halv sover på soffan. Men eftersom våran babyvakt inte fungerar längre pga. vattenskada så vågar inte jag också stänga mina gröna ögon. Då hör jag aldrig om lillan vaknar där ute.
Jag har nu städat bort julen. Bara gardinerna kvar. Sen har jag rensat bort de leksaker som Agnes inte använder, onödigt att det ska ligga framme och ta en massa plats. Dammsugat, då PLAST granen barrade lite när jag bar ner den i källaren. Så då passade jag på att dammsuga hela nedervåningen när jag lix va igång.
Så ja, jag har varit effektiv idag. Tusen saker kvar att göra men hinner inte göra allt samtidigt, hur mycket jag än önskar jag kunde. Nu känns det lite bättre i gam kroppen så nu ska jag upp o hoppa igen! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: katherine altmann

Hejsan! Jag vet, jag brukar också hata sånna här "reklam" men det är så att jag håller min första bloggtävling om en sminkprodukt.. något som intresserar dig och dina bloggläsare så kolla in här:



http://mondoblog.se/kissandtell/132569



tävlingen avslutas den 14/7

2011-01-08 @ 20:06:05
URL: http://mondoblog.se/kissandtell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0