Fördelen med att vara gravid...

... Är att man slipper måla, iallafall me oljefärg. Jag har målat i över två timmar ikväll. Jag vill inte måla. Men jag måste. Det måste ju bli klart nån gång. Kände mig rätt nöjd när jag målat klart ETT fönster, då säger svärfar att man inte målar fönster på vintern för då går det aldrig få upp till våren. Att jag aldrig kan tänka ett steg längre nån gång... Men nu skiter jag i det, får väl bara skita i att öppna. Nä, men hur svårt ska det va att bända upp ett fönster frågar jag mig... Jag förtränger det där just nu och tänker positivt.
Agnes somnade efter bara en halvtimme ikväll. Beror det på att det va Peppe som gick upp eller vare bara flyt? Återstår att se imorn. 

Imorn är en helt vanlig dag. Agnes ska på dagis kl 8 och jag till stan. Föresten så trodde jag att jag skulle bli tokig imorse. Stod och väntade på 8:20 bussen men när klockan började vara 8:45 kändes det som om den faktiskt inte skulle dyka upp. Och tänk, det gjorde den inte heller. Fick åka den som gick kl 9 via Bullmark. Jag gillar inte att vara sen, men det blev jag idag. Försökt ringa och klaga men ingen som svarar. Hoppas på mer tur imorn bitti...

Jag vill fara och se Lövångers revyn. Men har ingen att fara me. Jag kan ju inte fara själv... Eller kan man göra det? Nä... Måste försöka ragga me mig nån, men helt plötsligt så kändes min umgänges krets väldigt liten.

Skumt att halva inlägget "Mögel hemsk dag" är försvunnet. Men lämnar det så, mer åt eran fantasi.
Nu lyssna på karlavagnen och hoppas på att John Blund infinner sig.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Merlinda

Heeej!

När och var är revyun? Jag och Peter följer gärna med! :) Har aldrig vart på nått sånt innan. Skulle vara trevligt! Vi kanske kan ha dubbel dejt? :)

Kram

2011-01-13 @ 11:11:01
Postat av: Maggan

Äh...

Man behöver inte kunna öppna alla fönster.

Överreklamerat ;)

Måla på :)

2011-01-13 @ 19:20:25
URL: http://optimistkonsulten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0