Element målning - Check!

Jag har nu målat elementet klart. Ids fasen inte måla ett varv... Imorn ska jag måla fönsterlisterna och om jag hinner dörrkarmen.
Blev strömavbrott en liten stund här ikväll. Hela byn va svart... Höll på o slå ihjäl mig över Agnes bobbycar innan jag tog mig till att tända nå ljus. Tur vi har mycket ljus att bränna i det här huset! Älskar att tända ljus på kvällarna, det är ju så mysigt. Det kan jag sakna på sommrarna när det är så ljust att man inte kan tända. 

Imorn är jag ledig för då ska jag först till tandläkarn me Agnes för första gången och sen på Bvc för 1,5 års kontroll och vaccination. Efter det ska vi nog umgås me Malin och Axel. Peppe skulle inte komma hem imorn, så vi är solo här hemma då. 

Nä, om jag ska ta och lägga mig och läsa så jag blir trött nångång. Förhoppningsvis tidigare än kvällarna som har varit nu... Men jag tror ju att om jag lägger mig tidigare så borde jag ju somna tidigare också, helt logiskt...
Natti.
/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0