Är ingen fixare

Nu är det snart god natt här i Bua. Har gjort lite läxa och försökt laga Agnes overall. Gummi grejen som ska vara under skon har gått sönder men kan inte laga det så får fara till gammel farmor nån dag i veckan så hon får fixa...
Agnes har inte varit rolig att lägga i helgen. Hon skriker och skriker och jag går upp var 5e minut... Efter en dryg timme så sover hon, men enbart för att vakna en timme senare. Sen är det samma procedur igen, dock inte mer än 20 minuter men ändå...

Btw så äre lite trist me så lite kommentarer. Fick ju en del på ett inlägg, mest negativa dock men... Bättre än inga alls kanske?
Gonatt folks!


/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

fin du är! och fin tröja har du oxå ;D kul att se att kläderna kommer till användning! älskar dig <3

2011-01-10 @ 00:37:39
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: frida

Jag håller med dej tråkigt med många läsare men få kommentarer i mitt fall tror jag de handlar om att jag är världs sämst på att kommentera själv :P



Ha en fin dag gumman



Kramar

frida och Nellie

2011-01-10 @ 10:03:26
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker absolut INTE att du ska känna att det är bättre med en massa elaka kommentarer än inga alls! Man ska inte ta emot all skit även om det är svårt ibland...

2011-01-10 @ 16:49:02
Postat av: Nina

Va fin du är ! :)

2011-01-10 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0