Trädgårds arbete

Ja då var den här dagen slut snart också. Har räffsat lite på gården och tagit bort allt det döda i busken så det kan växa upp nytt snart. Otroligt va mycket skit som gömmer sig under snön. Råttor verkar vi haft gott om också. Dom har gnägt sönder barken på vårat lilla äppelträd och på ena rosen busken. Även gjort vidriga små gångar av gräs på gräsmattan... Odjur är va dom är.
Sen har jag haft en snabb visit av Sofia&Petter. Agnes har varit ute med mig jätte mycket idag, om hon fick bestämma så skulle hon aldrig gå in... Hon sov 3 timmar efter lunch och somnade som en stock 19:30. Helt otroligt. Hon sover fortfarande jätte mycket men både lill kroppen och hjärnan behöver väl den återhämtningen. 

Imorn kör jag bil in till stan. Smidigt, men dyrt. Agnes får käka frukost hemma vilket inte hör till vanligheterna på vardagen. Sen kanske farmor&farfar är hemma tidigare än vad jag är och kan hämta henne på dagis. Vore rätt skönt. 

Jag måste hitta mig nå tapeter till Agnes rum i veckan. Sen hur och var är en annan fråga... Imorn när jag väl har bilen hinner jag inte. Veckan blev ju lite kortare nu när det faktiskt är måndag idag trots att jag har känslan av en söndag. 

Nä, vika lite tvätt och sen försöka sova. Klockan är ju ändå 23...

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0