Påskris plockat

Har plockat in lite påskris. Dock inte satt det i vatten då jag är allergisk... Men det blir påskigt ändå. 

Hade egentligen tänkt lägga ut lite bilder nu när jag faktiskt har fått in bilder på datorn, men då är det nåt annat som ska bråka... Så det får helt enkelt bli ytterligare ett bildlöst inlägg. Trist. 

Jag hade tänkt att jag skulle fortsätta måla Agnes möbler ikväll men jag ids verkligen inte. Efter det att jag plockat mitt ris ikväll så gick jag en sväng in i lagårn och samtalade lite me kossorna. Dom hade inget vettigt att säga idag heller, men dom lyssnar på mig iallafall. Jag hoppas nån av dom ska ge mig en påsk kalv, men ser inte riktigt ut som jag kommer få det i mitt påskägg i år. Men kan inte vara många veckor kvar iallafall. 

Har planerat sommaren lite och Agnes kommer få vara hemma hela juli och augusti. Säkert halva juni också, men inget bestämt än. Så hon slipper sommar dagiset, vilket känns riktigt skönt. För min del iallafall...

Nä. Hoppa in i duschen och hoppas på att man inte skållas.

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0