Kvälls besök

Har haft Malin här ikväll. Ingen Axel, vilket kändes en aningens tomt utan men han låg hemma och sussade då Rickard ändå va på hemmaplan me Jonas och Calle tror jag. Vi har käkat popcorn och surrat x 10. 
Men nu är jag solo, Agnes sover och Peppe är ute på krogen. Är inte trött än men hoppas på nån timmes sömn inatt för imorn hoppas jag på att Agnes är helt feberfri så vi kan vara ute. 
Vi ska även förbi Rickard o Malin för att fylla lite luft i sommardäcken. Gick ju inte så super bra för mig när jag skulle göra det på OK macken tidigare idag så... Inga fler kommentarer om det tror jag.

Funderar på om jag ska släppa på lösen skyddet snart. Anledningen till lösen har som "försvunnit" nu så... Men vi får se, ska klura lite på den. 

Nattinatti på er som har tänkt sussa snart. 


Bjussar på en gamm bild på hjärtat mitt.


/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0