Hjärnaktiv

Idag känner jag mig levande, det gjorde jag absolut inte igår kväll. Längesen jag va så förkyld. Men när jag klev upp imorse kände jag mig som en helt ny människa. Eller ny o ny men fräschare iallafall.
Agnes har ingen feber än, men vågar inte säga hej än... Så länge hon är så här snorig så finns risken för både feber och öron problem... 

Min hjärna har så gott som varit aktiv hela dagen idag. Jätte aktiv. Så ikväll trodde jag att jag skulle känna mig helt hjärndöd men icket. Snarare tvärtom. Super speedad och inte trött för fem öre. Kanske blir att vika lite tvätt trots att klockan närmar sig elva. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är på kvällen man hinner göra allt. Även om man är ledig på dan så får man inget gjort. Men så dom sista timmarna innan man går och lägger sig så hinner man tvätta, vika, städa, plocka, skura... och nästan tycker om det.

2011-04-14 @ 18:46:17
URL: http://berglunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0