Glada besked

Igår fick jag glada besked. Överbevisa fick en helt ny mening för mig, det är en otroligt skön känsla. Fuck you all säger jag bara. 


Gårkvällen spenderades med Rickard, Malin o lille Axel. Rickard och Peppe drog vidare in mot byn för lite ölning och Axel somnade snällt i vagnen. Efter att jag o Malin surrat, sett lite film och ätit smörgåstårta så blev det god natt för oss. 

Imorse bestämde sig Agnes för att det va morgon vid 6. Jag va mer död än levande, det har jag nog varit hela morgon. Det är inte förnst nu jag har tagit mig in i duschen och känner mej lite piggare. Har en del att göra idag. Ska gå över me nå blommor/krukor till svärfar. Han ska ge mig lite blommor som dom har fått överskott på. Sen ska lillan sova för efter lunch så bär det iväg till Liams 3 års kalas. Himla kul! Ikväll är det inga planer. Imorn blir det middag hos Agnes gammelfarmor. Det är våran lilla helg det. 

Nu ska jag ringa o väcka Gullis om dom inte är vakna redan.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0