Inte fräsch

Agnes är inte fräsch. Äter inte, sover helt plötsligt jätte mycket och gråter hela tiden. Tappat sin goa bebis mage och lår. Så imorn ska vi på bvc och se hur mycket hon väger och vars hon är på sin kurva. Huvudsaken hon följer sin egen kurva, då är jag nöjd.
Dagen har varit lång. Oerhört lång. Dagen i stan kändes som en evighet, sen skynda sig hem för att prästen skulle komma. Han är sen och jag blir irriterad. Bra start. Sen satt vi över en timme och pratade om allt från hur mamma var till vilka psalmer som skulle spelas. Jätte jobbigt.
Jag är jätte trött och på dåligt humör ikväll så egentligen borde jag sova men har en hel del att göra och fixa innan dess. Sen hoppas jag att lillan får sova gott inatt me.

Älskar den här tjejen sjukt mycket. <3
/SQ

Kommentarer
Postat av: frida

Du är stark min vän! Jag hoppas vi ses på facebook nån kväll saknar att surra med dig! Håller tummarna för Agnes imorrn.



Kramar i massor

2010-09-21 @ 23:14:37
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: barbro

hej !! Alla min tankar går till dig.

kan inte komma på fredag,skall tänka på dig

hoppas allt går bra för er och Agnes

Många kramar från Barbro

2010-09-22 @ 13:37:27
Postat av: barbro Andersson

hej !!kan inte komma på fredag har ont i min fot (muskelbristning)mina tankar går till er och till din dotter Agnes

2010-09-22 @ 13:55:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Hejsan gummsan!

Jag beklagar! Hoppas idag (fredag) inte blir för jobbig och att du mår bra i övrigt! Kramar

2010-09-24 @ 09:29:41
URL: http://nogg.se/ladycara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0