Försovning!

Ja jisses. Man kan tydligen försova sig me en 1 åring i huset ändå. Nä men Agnes vaknade före 3 och ville inte somna om, somnade om vid 5 och då tänkte jag att hon sover nog inte så länge men hon vaknar, och jag likaså, kvart i 8... Så någon buss in till stan hann jag inte me. Det är iof inte värre än att jag får köra in idag. Ska inte vara där förren 10.
Jag blev lite inspirerad av Fia och hennes "nya liv" grej. Jag tror jag ska börja springa. Eftersom jag och springa inte är nån bra kombo så kan det bli en utmaning... Men jag tror jag ska pröva. Från och me idag. Eller imorn...
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

yey, vi borde springa tillsammans :D

2010-09-13 @ 22:36:48
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0