En dag i Legde

Jag har haft en jätte trevlig dag idag. For före lunch till Jenny, Peter och Liam. Jag och Jenny va ute och gick med dom små liven, surrade och sen åt vi gott. Ett plus va att man fick se Robert och dom små, va allt för längesen!
Agnes sov tre timmar på dagen idag så hon va på hyffsat bra humör ikväll fast klockan hade slagit säng dags för flera timmar sen. Till nästa gång ska jag ha pluggat lite sång texter så då ska vi träna inför nästa års Idol också. Peter på piano, jag sjungandes och Agnes dansar, en himla bra kombo.
Imorn ska jag rösta. Men före det ska vi till kyrkan på tacksägelse. Då läser dom upp mammas namn i kyrkan och gör nå mer... Har inte så stor koll på vad men återstår att se. Mest spännande att se om Agnes kan sitta still eller om vi blir tvungna att gå ut efter fem minuter.
Peppe for till Rickard ikväll så jag ska surfa lite till sen hoppa in i duschen och sen i säng. Hoppas på lite sovmorron imorn... Får se, får se...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0