Dagis!

Ja jag kom hem halv sju ikväll. Agnes fick vara uppe en liten stund extra så jag hann pussa upp henne ordentligt innan läggdags. Imorn börjar inskolningen på dagis. Tror det är mamman i huset som är mest nervös. Men det är bara en timme imorn och vi är ju med hela tiden så... Sen följer hon nog troligtvis med till stan så pappan och farfar får arbeta med kamin och skorsten hela dagen. Så då hoppas vi att hon är på bra humör imorn.
Har just insett att jag måste måste handla mer kläder åt Agnes. Hon har inte många plagg nu som hon kan ha. Vissa kläder har fläckar som inte gått bort och som bara är att slänga. Så det måste också göras i veckan.
Fick äntligen tummen ur och bokat en tandläkar tid för min onda tand. Nu hoppas vi att det inte är ett hål utan bara nåt helt annat som går över av sig själv... Avskyr verkligen tandläkarn.
Nä. Pigg som en mört är jag fast klockan börjar närma sig elva. Övertrött kanske. Borde vara rätt slut ikväll med tanke på den lilla sömn jag fick inatt med en snorig och förkyld propeller i sängen...
Nä. Snart resultatet från Idol! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0