The Studio

Ja man mår väl som man förtjänar idag antar jag. Men det va rätt kul igår ändå. Va först hos Peter&Jenny och sen drog vi vidare till Rickla på kräftskiva.
Idag har jag mest legat i soffan och varit "sjuk"... Men nu börjar det kännas lite bättre så jag har dammsugat och sen varit ute med Agnes så hon har fått äta dom små stackarna till vinbär som satt kvar.
Ikväll blir det smörgåstårta hos Sofia som fyller år. Grattis Sofia!!!!
Ja. Igår va ju jag och Malin på The Studio. Hur kul som helst, dock alldeles för lång väntan på innan man fick komma sig till sminket/håret och sen få fotas men det va klart värt det. Köpte 20 bilder.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

sjukt snygg tjej de där!

2010-10-07 @ 21:30:26
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0