Skakis

Fy ändå va jag är trött i kroppen efter passet me Sofia på gymet...! Både armar och ben skakar. Men det är samtidigt skönt, för då vet man att det har tagit lite iallafall. Imorn får det bli en vilodag, om jag nu inte far och simmar. Torsdag kanske man ska gymma igen eller så simmar jag då också. Eller så stannar jag helt enkelt bara hemma... Återstår att se.
Peppe har redan gått och lagt sig. Han ska upp kl 04 så han ville ha nån stackars timme att sova. Agnes ska på dagis och jag till stan, allt i vanlig ordning.
Färgat och klippt mig nu. Måste nog lägga ut en bild sen. Dock inte nu, för nu är det duschen nästa som gäller.
Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: lisa

ditt hår blev tokigt snyggt... och din uggla med :D sådeså!

2010-10-14 @ 23:29:43
URL: http://kittycatclaws.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0