Övertrött tjej

Agnes är dyng trött. Hon hade vaknat på dagis av nån hund som skällde så det blev inte så mycket till sömn idag. Nu ligger hon men skriker ändå, övertrött.
Jag känner mej nog inte lika fräsch som jag trodde imorse. Är frisk och kry men är yr och konstig i kroppen. Hoppas det har försvunnit till imorn.
Ikväll är det Greys. Me like. Nåt jag inte gillar däremot är att det känns, trots att jag har Agnes hemma, väldigt väldigt tomt utan Pepps. Ingen att skälla på på morron att han ska vara tyst, ingen att välkomna hem, ingen att laga middag åt och ingen att kommentera kvällens Bonde söker fru avsnitt me. Men... Jag har ju klarat mig tidigare så jag gör nog det den här gången också.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0