Gott&Blandat

Trevligt i Skelet idag. Fick äran att hämta Oskar på dagis vilket va väldigt uppskattat. Tilda hade kompis med sig hem som hon busade med och Agnes har haft otroligt mycket uppmärksamhet under dagen, som hon inte tackar nej till direkt.
Igår va jag på mitt första föräldra möte ever. Mycket information att ta in vilket slutade i att jag kom ihåg 1/3 av det som blev sagt... Hoppas på att det jag kom ihåg va viktigast. 
Agnes är väldigt tät i näsan och det stör nattsömnen oerhört. Hoppas hoppas hon slipper få ont i sina öron bara. Pallar inte nå mer pencillin, varken jag eller hon.
Säkert massor att uppdatera om men ids verkligen inte ikväll. Mina ögon är spräng röda och har ett huvud som bankar.
Bjussar på nån bild istället.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0