Blåste grönt :O

Jag blåste grönt idag också. Polisen stod på Konsum parkeringen idag. Jag glömmer ju alltid bort om jag ska blåsa tills det börjar pipa eller tills det slutar pipa. Gjorde fel idag me. Fick onda ögat då jag va totalt värdelös på att blåsa. Jaja. Det här me alvedonen är svårt. Apoteket säger en sak, sjukvårdsupplysningen en och Bvc en annan. Får gå på magkänslan tror jag... Huvudsaken är att jag får ner febern på henne så hon ligger under 38,5.

Peppe skulle vara hemma tidigt idag (kors i taket), men skulle ut och plöja då. Men ikväll får han vara inne för då ska jag fara och simma. Har sjukligt ont i axlarna efter allt hållande av Agnes så lite simning på det är nog bra.
Nä. Ska kika runt lite på Tradera tror jag bestämt.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0