Aldrig igen tack

En av de mest hemska stunderna i mitt liv va igår kväll. Agnes fick kramper. Efter hon hade krampat så fick jag ingen kontakt me henne så jag ringde 112 och ambulansen kom och ville att hon skulle följa me in. Så vi har spenderat natten på barn avdelningen men är nu hemma. Har fått med oss kramp lösande OM hon skulle krampa igen. Vilket jag hoppas hon aldrig mera gör. 
Jag är fruktansvärt trött och skulle behöva vila men Agnes vill nåt annat så jag ska roa henne en stund sen ska vi mysa på soffan.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Frida

Men guuud vad hemskt! Stackars er. :-( Var det feberkramper hon hade?

2010-10-04 @ 20:23:51
URL: http://mammasnoah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men guuud vad hemskt! Stackars er. :-( Var det feberkramper hon hade?

2010-10-04 @ 20:40:19
Postat av: fia

fy, vad är det du säger?! så hemskt det måste ha varit :(

2010-10-07 @ 21:28:54
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0