Tre dagars feber!

Tre dagars feber. Det är det jag tror Agnes har haft nu. Stämmer in bra på symtomen, dock så har hon inga utslag men dom kan ju komma under dagen idag. Eller så syns dom inte på henne eftersom hon är så pass mörk. MEN, idag har hon ingen feber. Underbart. Men får nog vara hemma från dagis imorn, kanske åker dit och tar kort sen åker hem.
Igår hade jag fin besök av syster och barnen. Himla trevligt. Åt tunnpannkakor och saffrans bullar. Men när dom kom hem så var det inte alls lika roligt... Tycker verkligen jätte synd om dom. Det är ju min värsta mardröm att det där skulle hända hemma hos jag.
Idag ska vi bara vara hemma. Vi ska en sväng till Ånäset, mammas gravsten har kommit. Jag bara måste, måste se den idag.
Nä. Nu ska jag ta bort sminket jag har över halva ansiktet eftersom jag glömde det igår kväll...
Jag steker pannkakor.
Agnes och stor kusin Tilda.

Oskar kladdig om fingrarna efter mina pannkisar.

Syster och Agnes sover på soffan en liten stund.


/SQ

Kommentarer
Postat av: LadyCara

Så vackert hår du har! Blir så avis! =)

2010-11-22 @ 12:40:52
URL: http://nogg.se/ladycara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0